Schoolreis Ravot kleuters
Vrijdag, 22 mei vertrokken al de kleuters met een glimlach op hun gezicht naar de bus.
Wij gaan naar de boerderij!Onder een stralende zon komen we toe op de boerderij.
Daar zien we direct geiten die ons toe mekkeren, speeltuigen die buiten staan en ook andere dieren en een oranje tractor.
Volgens sommige kleuters hangt er ook een geurtje, wij zijn dus duidelijk op de boerderij.Die dag hebben we verschillende activiteiten gedaan:
- - We speelden buiten op de speeltuigen en in de zandbak,
- - We bekijken de dieren en mochten deze ook borstelen en eten geven,
- - We spelen ook binnen waar een tarwebak was, springkastelen,
- een klimmuur en spelen in het stro,
- - We konden ook nog met water spelen en met de tractors rijden,
- - We mochten de stieren gaan bekijken.
De kleuters van de 2de en 3de kleuterklas kregen ook een uitleg over de stieren.
Zij namen ook een kruiwagen mee en mochten de stieren verzorgen.We kregen ook allemaal een ijsje.
Dat was smullen met het warme weer en dan was het weer tijd om naar school terug te keren.De dag ging veel te snel voorbij maar toch vielen bij de kleintjes al snel te ogen toe, als we in de bus zaten.
Tot de volgende keer!
| Lees ook |
