Blazen !
thema 'Ballen en ballonnen'
Hip hip hoera: iemand werd 3 jaar!
Hij kreeg een ballon die we moesten we opblazen.
We oefenden de logische volgorde: eerst een kleine ballon, dan werd die dikker en dan...!?
Bellen blazen, bellen stempelen, stempelen met een ballon en knikkerverven waren leuke activiteiten.Onze fijne motoriek werd getest tijdens het rijgen met parels.
Groetjes van juf Anja
| Lees ook |
