Blazen !

 

2026 02 15 K0A Carnaval
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 thema 'Ballen en ballonnen'

Hip hip hoera: iemand werd 3 jaar!

Hij kreeg een ballon die we moesten we opblazen. 
We oefenden de logische volgorde: eerst een kleine ballon, dan werd die dikker en dan...!?
Bellen blazen, bellen stempelen, stempelen met een ballon en knikkerverven waren leuke activiteiten.

Onze fijne motoriek werd getest tijdens het rijgen met parels.

Groetjes van juf Anja 

Lees ook



EHBO getraind personeel AED aanwezig

  

Leo XIII - Leo XIII-straat 11 - 1120 Brussel
tel 02.268.47.51  -  secretariaat@leoxiii.be
 © Albert Verborgh 2023-2028   -   GDPR