Blij-verdrietig-boos-bang !
- thema "Gevoelens"
Het was niet altijd gemakkelijk om te vertellen hoe ik mij voelde:
ben ik blij, verdrietig, boos of bang?Elk gevoel kende een kleur: rood = boos, geel = blij, blauw = verdrietig en grijs = bang.
Tijdens het WIK moment met de ouders maakten we een gevoelsmeter.
Groetjes van juf Anja
| Lees ook |
