Eitjes !
thema "Kip en ei"
We versierden de paastak : eitjes, konijnen,... werden opgehangen.
Plakken en scheuren : wie komt daar uit het ei?
Ook de logische volgorde kwam weer aan bod: het ei - krak krak - het kuiken.
De kip kreeg een kleurtje door het schilderen met een pluim.
Krullenbol kwam ook aan bod: rondjes (eieren) tekenen in scheerschuim en stempelen op muziek.
Mmm... wat was dat lekker : eitjes breken, mengen, bakken en proeven : een lekkere omelet!
Samen met de ouders speelden we paasspelletjes.
Bravo voor onze jarige : 3 jaar!
Groetjes van juf Anja
| Lees ook |
