Eitjes !

 

2026 03 20 K0A Fruit
 
 
 
 
 
 
 
 

thema "Kip en ei"

We versierden de paastak : eitjes, konijnen,... werden opgehangen.

Plakken en scheuren : wie komt daar uit het ei?

Ook de logische volgorde kwam weer aan bod: het ei - krak krak - het kuiken.

De kip kreeg een kleurtje door het schilderen met een pluim.

Krullenbol kwam ook aan bod: rondjes (eieren) tekenen in scheerschuim en stempelen op muziek.

Mmm... wat was dat lekker : eitjes breken, mengen, bakken en proeven : een lekkere omelet!

Samen met de ouders speelden we paasspelletjes.

Bravo voor onze jarige : 3 jaar!

Groetjes van juf Anja 

Lees ook



EHBO getraind personeel AED aanwezig

  

Leo XIII - Leo XIII-straat 11 - 1120 Brussel
tel 02.268.47.51  -  secretariaat@leoxiii.be
 © Albert Verborgh 2023-2028   -   GDPR