Bloemen !
Thema ‘wat een mooie bloem’ (20/04-24/04)
Tijdens dit thema hebben we ons wat meer verdiept in de bloem.
Hoe ziet een bloem eruit? Hoe kan een bloem groeien? Hoe kan je een bloem tekenen? …
Enkele activiteiten tijdens de thema waren:
-een hyacint maken met crêpepapier
-bloemen stempelen voor het kaartje van mama
-kleine zaadjes zaaien en kijken of die groeien
-een bloem maken met de blokken
-bloemen schilderen
-buiten bloemen tekenen met krijt en op de krijtbordjes in de klas
-tijdens de WIK gingen wij op zoek naar bloemen in onze straat
- en nog zoveel meer
Met vriendelijke groeten
de juffen van de 2de kleuterklas
juf Carmen, juf Mariia en juf Joke
| Lees ook |
