Bloemen  !

 2025 12 08 K2 Helpen in het huishouden








Thema ‘wat een mooie bloem’ (20/04-24/04)
Tijdens dit thema hebben we ons wat meer verdiept in de bloem.
Hoe ziet een bloem eruit? Hoe kan een bloem groeien? Hoe kan je een bloem tekenen? …

Enkele activiteiten tijdens de thema waren:
-een hyacint maken met crêpepapier
-bloemen stempelen voor het kaartje van mama
-kleine zaadjes zaaien en kijken of die groeien
-een bloem maken met de blokken
-bloemen schilderen
-buiten bloemen tekenen met krijt en op de krijtbordjes in de klas
-tijdens de WIK gingen wij op zoek naar bloemen in onze straat
- en nog zoveel meer

Met vriendelijke groeten
de juffen van de 2de kleuterklas
juf Carmen, juf Mariia en juf Joke

Lees ook



EHBO getraind personeel AED aanwezig

  

Leo XIII - Leo XIII-straat 11 - 1120 Brussel
tel 02.268.47.51  -  secretariaat@leoxiii.be
 © Albert Verborgh 2023-2028   -   GDPR