Ons gezin tekenen !
Thema ‘mijn gezin’ (27/04-30/04)
Dit thema was uitgewerkt door de stagiaires juf Elize en juf Femke.
De kleuters mochten foto’s meebrengen van hun gezin en huisdier.
Aan de hand van deze foto’s tekenden de kleuters hun gezin in een huis.
Ze maakten puzzels van de familiefoto’s en hun eigen foto.
Er waren ook enkele mama’s die een verhaal kwamen vertellen in hun eigen thuistaal.
Dit was een leuk idee en de kleuters vonden dit soms grappig.
Dankjewel juf Elize en juf Femke voor de fijne week.
de juffen van de 2de kleuterklas
Juf Femke, juf Elize, juf Carmen, juf Mariia en juf Joke
| Lees ook |
