Lezen is belangrijk !
TTijdens ons bezoek aan de bibliotheek
kozen de leerlingen elk een boek dat hen aansprak.
We namen ook even de tijd om samen te praten over hoe het lezen verloopt en wat ze ervan vinden.
Op de foto’s ziet u hoe betrokken ze bezig waren met hun leeskeuzes!
Groetjes van de juf Bieke
Lees ook
