Theorie in praktijk !
Tijdens het fietsen hebben we de theorie in de praktijk omgezet.
De kinderen konden zo zelf ervaren hoe ze veilig en correct deelnemen aan het verkeer.
In de foto’s ziet u hoe enthousiast en aandachtig ze hiermee aan de slag gingen!Groetjes van de juf Bieke
Lees ook
