We vieren Kerst.
Godsdienst : Kerst vieren in de klas
Het was supertof om samen met de klas te ontbijten. Om samen Kerstmis te vieren.
Groetjes van de juf Elke
| Lees ook |
We vieren Kerst.
Godsdienst : Kerst vieren in de klas
Het was supertof om samen met de klas te ontbijten. Om samen Kerstmis te vieren.
Groetjes van de juf Elke
| Lees ook |
![]()
Leo XIII - Leo XIII-straat 11 - 1120 Brussel
tel 02.268.47.51 - secretariaat@leoxiii.be
© Albert Verborgh 2023-2028 - GDPR