2011 - 2012 Nieuw meubilair en nieuwe klas

aug2012 33c

We vernieuwden  :
- het meubilair voor een aantal klassen
- internet werd uitgebreid
- alarminstallatie en camerabewaking
- grondige onderhoudsbeurt van de tuin

• Vakantie juli-augustus 2012 :

• De laatste schooldag verhuisden een aantal klassen met al hun gerief naar een ander lokaal. ( K1B - K2A - K3B - L6A )
    Nu liggen alle kleuterklassen twee aan twee naast elkaar op het gelijkvloers.

• Oud schoolmateriaal werd onder het afdak bijeen gezet om plaats te maken voor nieuw meubilair voor L2A en L2B.
    Er was een vrachtwagen nodig om het oude schoolmateriaal af te voeren.

• Tijdens de vakantie werd L6A, de klas van juf Kelly, herschilderd.

• Het secretariaat kreeg nieuw meubilair.

• Grote breek- en kapwerken waren nodig om voor L6B een nieuwe klas te maken.

• Een alarminstallatie werd geplaatst voor diefstalpreventie. Camerabewaking zorgt nu voor meer veiligheid op school en internet werd uitgebreid.

• De muurtjes van de voortuin werden waar nodig hersteld en eind augustus kreeg de tuin een grondige onderhoudsbeurt zodat alles netjes was voor de start op 3 september !
    In de laatste vakantiedagen werd het uithangbord van de school met het logo van leo XIII bevestigd.