Een gezellig ontbijt in de klas !
We sluiten ons eerste semester af en vieren kerst met een gezellig kerstontbijt.
Dankjewel voor al het lekkers.
De kids hebben genoten.
Groetjes van juf Yentl
De
bekijk je < HIER >
| Lees ook |
Volg het leven op school in onze schoolkrant
We sluiten ons eerste semester af en vieren kerst met een gezellig kerstontbijt.
Dankjewel voor al het lekkers.
De kids hebben genoten.
Groetjes van juf Yentl
De
bekijk je < HIER >
| Lees ook |
![]()
Leo XIII - Leo XIII-straat 11 - 1120 Brussel
tel 02.268.47.51 - secretariaat@leoxiii.be
© Albert Verborgh 2023-2028 - GDPR